תנאי שימוש
ביטול עסקה ומדיניות החזרת מוצרים שנרכשו אונליין
מדיניות פרטיות, דיוור ומאגרי מידע
אלה הן ההגדרות למונחים באתר:
– האתר: www.dianoche.co.il בגרסת הדסקטופ ובכל ורסיה ריספונסיבית שלו (התאמה למכשירים סלולריים וטאבלים).
– החברה: דיאנוצ'ה בע"מ (ח.פ. 515375616)
– התכשיטים – כל התכשיטים המוצגים באתר למטרות מכירה.
– תאריך הזמנה – התאריך בו ההזמנה אושרה על ידי חברת האשראי.
– זמן אספקה – הזמן המשוער הלוקח למוצר להגיע לפתח בית הלקוח/ה וכולל את זמן היצור/אריזה וזמן השילוח. בשל העובדה כי השילוח תלוי בגורמים חיצוניים זמן האספקה הוא תמיד משוער.
– ימי עסקים הם ימים א'-ה' לא כולל ערבי חג וחגים.
– כתובת המשלוח – הכתובת שסופקה על ידי המזמין/ה.
– מחירים – המחירים העדכניים של התכשיטים הכוללים, כמובן, מע"מ.
– במידה והמשלוח הינו עם עלות, עלותו תצוין בבירור.
– פייפאל זה חברת PAYPAL.
– חברת האשראי – כל חברות האשראי במדינת ישראל.
– הדרך הטובה ביותר ליצור עמנו קשר היא במייל: DayAndNight@dianoche.co.il
– האתר משלב מכירה אונליין לצד חדר תצוגה וירטואלי. מוצרי היהלומים שבאתר ימכרו פנים מול פנים או בהזמנה טלפונית בלבד לאחר אימות פרטי המזמין. שאר המוצרים באתר – כל אלה המופיעים בקטלוג תכשיטי אופנה – ימכרו אונליין בלבד.
– תקנון זה הוא המסדיר ומגדיר את כל תנאי העסקה ואנו יוצאים מנקודת הנחה כי כל רכישה באתר נעשית לאחר קריאתו המלאה והסכמה לכל תנאיו ללא סייגים או חוסר הסכמה. זו הסיבה בגינה הוא נכתב בצורה ברורה ופשוטה ולא עמוס בביטויים משפטיים. אנא קראו אותו. התקנון עשוי להשתנות מעת לעת ואחריות הלקוח לעיין בו לפני כל רכישה.
– המכירה באתר מבוססת על תמונות. אנו עושים מאמץ רב לייצר תמונות מציאותיות ככל האפשר אך מטבע הדברים יתכנו חוסר התאמות למציאות בשל שינויי רזולוציה של מסכים וכדומה. בכל מקרה בו המוצר שקיבלת לא ענה על ציפיותיכם, תוכלו להחזיר לנו אותו ללא חשש. עוד על כך בהמשך.
– המכירה באתר מבוססת על מלאי קיים ומחושבת היטב אך יתכנו מקרים בו לא נוכל לספק את המוצר בזמן הרשום בשל טעות ברישום המלאי, שתי הזמנות שנעשו בו זמנית, גילוי מוצר תקול וכדומה. יהיו מקרים בהם לא נוכל לספק את המוצר כלל. נקפיד להגיע לעמק השווה עם הלקוחות היקרים שלנו בכל מקרה כזה אך אנו לא לוקחים כל אחריות על כל נזק ישיר או עקיף שקרה עקב הטעות שלנו עם המלאי.
– המידע באתר הוא אמיתי, מדויק ונכון ואנו משתדלים לתת כמה שיותר פרטים על המוצרים שלנו. יתכנו, עם זאת, טעויות ושגיאות הנובעות מטעויות אנוש או חוסר ידיעה אמיתי. אנו מתנצלים מראש ובכל מקרה כזה נקבל בחזרה את המוצר אך מעבר לכך לא נישא בכל אחריות משפטית.
– כל המחירים באתר עשויים להשתנות ללא כל התראה מראש (בין אם כלפי מעלה או כלפי מטה). המחיר שישולם על עסקה הוא המחיר הרשום באתר בעת אישור ההזמנה מול חברת האשראי.
– במידה והסכמתם להצטרף לרשימת דיוור כזו או אחרת ואז התחרטתם, זוהי האחריות שלכם לעדכן אותנו בהסרה מהרשימות. יתכנו כמה רשימות בנושאים שונים (מבצעים, קולקציה חדשה, עדכון פרטים וכדומה). עליכם לעדכן לגבי כל אחת בנפרד.
– במידה והתחלתם בתהליך הזמנה ולא סיימתם אותו מסיבה זו או אחרת, אנו שומרים את הזכות לשלוח לכם מייל תזכורת להשלמת התהליך.
– כל לקוח יכול להירשם לאתר פעם אחת בלבד.
– כל לקוח/ה זכאים להטבות גנריות פעם אחת בלבד (למשל הטבת יומולדת וכדומה).
– לכל מבצע יש תנאים משלו. אנא הקפידו לקרוא אותם.
– אין כפל הנחות למעט מקרים בהם מצוין כי יש.
– לא ניתן להזמין מהאתר ללא השלמת הפרטים המבוקשים בשדות הרלוונטיים.
– במקרה של טעות בפרטים הגוררת משלוח שגוי נאלץ לחייב את המזמין/ה בהוצאות שילוח וטיפול.
– הפרטים שלכם לעולם לא יועברו לגורם חיצוני.
– הזמנה שבוצעה היא הזמנה שאושרה על ידי חברת האשראי. הזמנה שלא אושרה תבוטל.
– הפרטים שהלקוח/ה הזינו באתר בעת ההזמנה הם ראייה חלוטה וסופית לנכונות דרך הפעולה.
– אם, כאמור בסעיף כללי, המוצר בסופו של דבר אינו במלאי, הלקוח/ה יזוכו כמובן במלוא הסכום.
– אנו שומרים את הזכות לא לאשר הזמנה מכל סיבה שהיא וללא הסבר. סיבות יכולות לנבוע מדברים כמו – אי הסכמה למדיניות האתר, מסירת פרטים שגויים במכוון, התראה מחברת האשראי וכדומה.
– בתשלום דרך פייפאל – שליחת המוצר תעשה רק לאחר קבלת אישור מפייפאל. יש להדגיש כי במקרה זה תנאי השימוש ומדיניות הפרטיות של פייפאל הם הקובעים.
ביטול עסקה ומדיניות החזרת מוצרים שנרכשו אונליין
כל הנאמר בסעיף זה כפוף לחוק הגנת הצרכן התשמ״א 1981 (להלן: החוק).
– המזמין/ה רשאים לבטל את ההזמנה. הזיכוי יועבר לכרטיס אתו התבצעה העסקה. הזיכוי יוחזר בהתאם ללוח הזמנים של חברת האשראי ואין לנו כל שליטה עליו למעט בדיקה כי הבקשה התקבלה. על פי רוב יכול לקחת כמה שבועות.
– ניתן לבטל את ההזמנה עד שבועיים קלנדריים מיום קבלת ההזמנה.
– במידה וההזמנה בוטלה לפני השילוח – כל הכסף יוחזר.
– במידה וההזמנה בוטלה לאחר השילוח – הכסף יוחזר בניכוי עלויות השילוח והטיפול.
– במידה וההזמנה בוטלה בשל, חלילה, מוצר תקול ובעת קבלת המוצר בחזרה נראה כי הדברים הם אכן כך, כל הכסף יוחזר.
– אנו שומרים לעצמנו את הזכות המלאה לקבוע אם מוצר תקול או לא. אם הוא הגיע תקול או לא וכדומה.
– החזרת הכסף תעשה לאחר החזרת המוצר.
– האחריות והעלויות הכרוכים בהחזרת המוצר הם של הלקוחות.
– אנו ממליצים להשתמש, לכל הפחות, בדואר רשום.
– במקרה והוחזר מוצר בשל סיבות שאינם פגם במוצר, עליו להיות חדש לחלוטין עם תוויות ואריזה וללא שימוש. במידה ולא כך – לא נוכל לזכותכם.
– מן הסתם לא יינתן זיכוי כספי על מוצרים שניתנו ללא עלות.
– מן הסתם הסכום שיוחזר הוא הסכום ששולם.
– באם המוצר שולם בכרטיס מסוג דיירקט לא תוכלו לקבל זיכוי כספי בשל מגבלות חברת האשראי בזיכוי כרטיסים אלה. במקרה כזה תקבלו קרדיט לרכישה באתר.
– אנו נותנים לכם 30 יום להחלפת המוצר. במידה ותבחרו במוצר יקר יותר תחויבו בהפרש, במידה ותבחרו במוצר זול יותר, תזוכו בגין ההפרש.
– החלפת מוצר היא ללא עלות למעט עלויות "אבודות" כדוגמת שילוח בדואר, ביטוח משלוח וכדומה.
– לא יוחלפו מוצרים שאינם תקינים לחלוטין ובמצב חדש לחלוטין.
– בכל דף מוצר מצויינים זמני האספקה הרלוונטיים למוצר זה.
– המוצרים נשלחים על ידי ספקי שירותי שליחויות חיצוניים.
– חברות אלה מתחייבות על זמני אספקה מסוימים אך אין לנו אפשרות לקחת אחריות על כך. זמן האספקה המשוער יצוין בהזמנה.
– בישובים מרוחקים שאין אליהם דואר שליחים, ההזמנה תישלח בדואר רשום.
– המשלוח בתחומי מדינת ישראל בלבד ובהתאם ליכולות המקסימליות של דואר ישראל.
– במידה ומעוניינים במשלוח בינלאומי, יש ליצור קשר מראש לבירור עלויות.
– במידה והמשלוח כרוך בתשלום, הדבר יצוין בעת ההזמנה ויחויב במסגרתה.
– החברה ו/או כל אחד מטעמה אינם אחראיים או נושאים בעבר, בהווה ובעתיד בכל נזק עקיף, ישיר, תוצאתי או מיוחד שיגרמו למזמין/ה או לגולש/ת באתר כתוצאה מרכישה או גלישה באתר שלא על פי תקנון זה – בכל עילת תביעה שהיא.
– כל טעות בתיאור הפריטים ומהותם נעשו בתום לב ולא יחייבו את החברה.
– התמונות באתר הן להמחשה בלבד.
– החברה אינה נושאת אחריות כלשהי מעבר לערך עלות מוצריה.
– החברה אינה נושאת אחריות על שימוש שלא בהתאם להמלצות השימוש שיפורטו בהמשך (למשל שימוש בתכשיטים בעת שימוש בחומרי ניקוי חריפים).
– החברה אינה אחראית לכל עיכוב באספקת הפריטים בשל אירועים שאינם בתחום שליטתה כמו שביתות, אסונות טבע, תקלות מחשוב וכדומה.
– בכל תלונה או ספק לגבי איכות המוצר ושביעות הרצון לגביו אנא צרו עמנו קשר ונגיע לעמק השווה.
– כל זכויות הקניין הרוחני של החברה ו/או האתר הן רכושה בלבד. בין השאר אך לא רק – זכויות יוצרים, עיצובים, סודות מסחריים וכדומה.
– -אין להעתיק, להפיץ, למכור, לשכפל, לתרגם ולשווק כל מידע מן האתר בין עם תמונות, סרטונים, טקסטים, קבצים, גרפיקה, אייקונים, לוגו, עיצובי מוצרים וכדומה.
– כל שימוש מסחרי בתכנים מן האתר או הצגתם בפלטפורמה כלשהי יעשה בהסכמה בכתב מן החברה בלבד.
– שם הדומיין ושם החברה – דיאנוצ'ה בע"מ, דיאנוצ'ה, DIANOCHE, DIANOCHE LTD הם רכוש החברה בלבד ואסורים בשימוש ללא קבלת אישור בכתב.
– אין להפעיל על האתר כל יישום סריקה ממוחשב שמטרתו לחפש, לסרוק, להעתיק ולאחזר תכנים מן האתר. הדבר כולל אך לא מוגבל לתוכנות רובוטיות וזחלים למיניהם (ROBOTS, CRAWLERS ועוד…).
– אין להציג תכנים מן האתר בתוך מסגרת סמויה או גלויה.
מדיניות פרטיות, דיוור ומאגרי מידע
– כל אדם הנרשם לאתר ו/או מבצע הזמנה מזדמנת ימסור פרטים אישיים הנדרשים להשלמתה.
הרשמתו של כל אדם לאתר מאשרת כי הוא מודע לכך שאין עליו כל חובה למסור פרטים אישיים וכי הוא עושה זאת מהסכמתו החופשית. בעשותו כך הוא מסכים לשימוש בפרטיו בהתאם לפרטים שלהן.
– החברה מתחייבת שלא להפיץ פרטים אלה בכלל ושלא להעביר הלאה פרטי כרטיס אשראי בפרט. למעט:
1. צו שיפוט או לפי דין.
2. במקרה והיא תקבל התראה לנקיטת הליכים משפטיים נגדה על ידי הנרשם לאתר או בכל מחלוקת שהיא בין הצדדים הדורשת אסמכתאות.
3. במקרה ועולה חשד החברה כי הנרשם הוא בעל כוונות מרמה או זדון כלפיה או כלפי צד ג' כלשהו (למשל העתקת מוצרים).
4. במקרה כי עולה חשד כי הנרשם מתכנן ביצוע מעשה בלתי חוקי (למשל חשד בשימוש בכ"א גנוב).
5. במקרה כי עולה חשד כי הנרשם הפר או מתכוון להפר את תקנון האתר.
6. במקרים בהם החברה תתמזג עם אחרת, תימכר לגורם אחר וכדומה היא מורשת להעביר את פרטי הנרשם בתנאי שהישות החדשה תקבל את תנאי הפרטיות הללו.
7. במקרים בהם פרטי הלקוח מועברים לחברה שיווקית כלשהי הפועלת מטעמה בהפעלת מערך השיווק והפרסום של החברה ולמטרות של קידום מכירות.
בכל המקרים לנרשמים לא תהיה כל דרישה או טענה נגד החברה בהקשר של מסירת פרטיהם האישיים והם מוותרים על כל תביעה בנושא.
– שליחת טופס ההרשמה לאתר הינו הסכמה למעשה לכך שהפרטים ששלך וכל דבר היוצא מניתוחם יוחזקו במאגרי מידע שבידי החברה או בידי אנשים מורשים מטעמה וניתן יהיה להשתמש בהם לצרכי שיווק, מכירה, קידום מכירות, פרסום ועוד וזאת בכל אמצעי דיוור ויצירת קשר שבידיה.
– החברה שומרת לעצמה את הזכות להשתמש בנתונים לצרכי ניתוח סטטיסטי ועריכת סקרים.
– החברה מורשית להשתמש בהם כדי לחקור כל תלונה או ביקורת.
– באתר מופעלות או יופעלו עוגיות (COOKIES). הדבר יכול להשתנות בכל זמן נתון. שימוש בהן לא יחשב כפגיעה בפרטיות. כל אדם רשאי לחסום שימוש בעוגיות בדפדפן שלו. חסימת עוגיות עשויה למנוע ממנו ביצוע פעולות באתר.
שימוש כאמור בפרטי הנרשם לא ייחשב כפגיעה בפרטיות. עוד מוסכם שמידע כאמור יחשב לקניינה של החברה והנרשם מוותר בזאת על כל טענה בגין שימוש ו/או בעלות במידע כאמור, לרבות ויתור על כל טענה על פי חוק הגנת הפרטיות, תשמ"א 1981. החברה לא תיחשב כמפרת התחייבות לפרטיות או פוגעת בפרטיות משתמש בשל כל מידע, כהגדרתו בחוק המחשבים תשנ"ה – 1995, שיהיה בו כדי לזהות משתמש או להתחקות אחריו על ידי אחר, ואשר נובע מהשימוש באמצעי תקשורת אלקטרוניים ככלל ותקשורת מחשבים בפרט.
– ניתן להסיר את פרטיכם ממאגר המידע של האתר בפנייה אלינו בכל ערוץ תקשורת שהוא.
שמירה על סודיות – קנייה מאובטחת
– החברה אינה אוספת מספרי כרטיסי אשראי במחשביה, פנקסיה או רישומיה.
– החברה משתמשת בתקני אבטחה גבוהים ביותר על מנת לשמור ככל האפשר על פרטיות לקוחותיה וסודיות המידע שלהם. אנו משתמשים בשירותי הסליקה של ICREDIT מבית ריווחית. הם משתמשים בתקני אבטחה ברמה גבוהה ביותר בתקן PCI DSS ובגרסאות העדכניות ביותר.
תקן זה הוא תקן שנוצר על ידי חמשת חברות האשראי הגדולות בעולם ומטרתו להגן על נתוני כרטיסי האשראי בכל התהליך אותו הם עוברים – אחסנה, העברה או עיבוד. זהו תקן מחמיר הדורש מהחברות המספקות אותו רמות אבטחת ובקרה גבוהות המתאים ליישום בכל חברה המטפלת בפרטים של כרטיסי אשראי.
– האתר מאובטח באמצעות פרוטוקול SSL. המשמעות של כך היא שכל ה"שיח" וההתקשרות בין הדפדפן שלכם לאתר שלנו מאובטחים ומוצפנים ולא ניתן לפענחם. המשמעות של הצפנה היא ערבול של המידע המועבר כך שגורם חיצוני לא יכול לפענח אותו.
– על אף האבטחה הגבוהה והשימוש במקדמי הגנה איכותיים החברה אינה נושאת באחריות לכל נזק שהוא שיגרם למזמין/ה או כל אדם מטעמה אם מידע שנמסר לנו יאבד או יגיע לגורם עוין או שלא שאינו קשור להתקשרות בין הצדדים. בין אם יעשה בו שימוש או לא.
– החברה עושה כל מאמץ לתת ללקוחותיה את השירות האיכותי ביותר והסדיר ביותר. החברה, עם זאת, אינה יכולה להתחייב כי השירות יינתן באופן חסין וללא תקלות כלל או טעויות בין אם טעויות אנוש ובין אם תקלות של כוח עליון. בנוסף אנו לא יכולים להתחייב כי מחשבי האתר לא יפרצו, יתקלקלו או יכשלו מכל סיבה שהיא.
– החברה לא נושאת כל אחריות על כל נזק שיגרם משליחת הודעות ללקוחות מהאתר, עובדיו או המשתמשים האחרים בו שעשויות לגרום לכל נזק או אובדן, עוגמת נפש וכדומה. או במילים אחרות – אם אנשים פושעים ומוגי לב ישתלטו על האתר וישלחו ממנו ספאם ווירוסים לא נוכל לקחת אחריות על כך אך נפעל במהירות ועיקשות להפטר ממטרד זה.